Betaling

Hvornår trækkes betalingen?

Din betaling bliver reserveret på din bankkonto, men vi trækker først betalingen, når vi har afsendt ordren.

Betalingen trækkes, når din ordre er blevet afhentet af vores fragtfirma.

Levering

Hvor lang er leveringstiden?

  • ØSTRIG - 4-5 DAGE
  • BELGIEN - 1-2 DAGE
  • DANMARK - 1-3 DAGE
  • FINLAND - 5-6 DAGE
  • TYSKLAND - 1-2 DAGE
  • IRLAND - 6-7 DAGE
  • ITALIEN - 4-5 DAGE
  • LUXEMBOURG - 3-4 DAGE
  • NEDERLANDENE - 1-2 DAGE
  • POLEN - 4-5 DAGE
  • SVERIGE - 4-5 DAGE

LEVERINGSTIDERNE ER ESTIMERET AF MAERSK.

Hvilke forsendelsesmetoder kan jeg vælge?

Vi tilbyder følgende forsendelsesmetoder:

  • Hjemmelevering
  • Pakkeshop

Kan jeg ændre forsendelsesmetoden?

Du kan ikke ændre forsendelsesmetoden, efter at du har bekræftet og betalt for din ordre.

For at ændre din forsendelse skal du kontakte os, for at annullere din ordre og bestille igen.

Kan jeg spore min ordre?

Hvis sporingsmulighed er inkluderet i den valgte forsendelsesmetode, sender vi et sporingsnummer til din forsendelse.

Brug dette link til at spore din ordre:

https://www.trackyourparcel.eu/track/form

Jeg har ikke modtaget min pakke, hvad kan jeg gøre?

Hvis du ikke har modtaget din pakke, bedes du kontakte os, og vi vil tage kontakt til den lokale fragtudbyder for din pakke.

Kan jeg annullere min ordre?

Ja, du kan altid annullere din ordre, før vi pakker den.

For at annullere din ordre, bedes du kontakte os, og vi vil annullere den. Det er vigtigt, at du annullerer din ordre, før vi sender den fra vores lager.

Kan jeg ændre en ordre, efter den er blevet afgivet?

Nej, du kan ikke ændre din ordre, efter den er afgivet.

Vi kan tilbyde at annullere din ordre, så du kan bestille igen. Kontakt os venligst for denne forespørgsel.

Retur og ombytning

Kan jeg ombytte en vare til en anden størrelse?

For at ombytte til en anden størrelse, anbefaler vi, at du returnerer din ordre og bestiller en ny vare i den ønskede størrelse.

Jeg ønsker at returnere min onlineordre, men jeg vil ikke bruge jeres returservice. Er det i orden?

Ja, det er i orden at bruge en anden returservice. Ved brug af en anden returservice er vi ikke ansvarlige for din returpakke.

Hvis du vælger en anden returservice:

Det er vigtigt, at din returpakke sendes direkte til vores lageradresse og ikke til en pakkeshop eller afhentningstjeneste. Vi vil ikke hente pakken, hvis forsendelsen sendes til en pakkeshop. Venligst returner din forsendelse til denne adresse:

SANDGAARD A/S

Orionvej 2D

7430 Ikast

Danmark

Jeg har modtaget den forkerte vare / eller en vare mangler. Hvad skal jeg gøre?

Kontakt venligst os, og vi vil finde en løsning for eventuelle manglende eller forkerte varer.

Jeg har ikke modtaget min ordre, hvad skal jeg gøre?

Hvis du ikke har modtaget din pakke, bedes du kontakte os, og vi vil forsøge at spore din pakke.

Hvor lang tid vil det tage at få min refusion?

Efter vi har tjekket din returpakke, og at den er returneret i god stand, vil vi straks udstede en refusion.

Afhængigt af din bank kan det tage 1-5 hverdage, før refusionen vises på din bankkonto.

Hvordan ved jeg, at Sandgaard har modtaget min returnerede pakke?

Vi anbefaler stærkt, at du inkluderer sporingsinformation i din returpakke, så du kan følge dens ankomst til vores lager.

Behandlingen af den returnerede pakke kan tage 1-2 hverdage.